11:43 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کلاهبرداری با ارسال لينک جعلی اينترنت رايگان دولت

کیمیای شمال – رئيس پليس فتا استان به شهروندان در خصوص کلاهبرداری با ارسال لينک جعلي اينترنت رايگان دولت هشدار داد و گفت: شهروندان به هيچ عنوان به پيامک های اينترنت رايگان دارای لينک از شماره‌ ناشناس کليک نکنند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “اميرحسين نقی مهر” در تشريح اين خبر اظهار داشت: افراد سودجو در شبکه‌های اجتماعی و همچنين با ارسال پيامک‌ اينترنت رايگان يا ارزان قيمت سعي در جلب اعتماد و کلاهبرداري از شهروندان را دارند.
وي ادامه داد: در روز‌های گذشته شهروندان بسياري با مرکز فوريت‌های سايبری پليس فتا تماس گرفته و بيان کرده‌اند در شبکه‌هاي اجتماعي و همچنين پيامک‌هايي از شماره‌ تلفن‌های ناشناس مبني بر ثبت‌نام و يا دريافت اينترنت رايگان به شهروندان ارسال شده که اين پيام‌ها جعلی و ترفند کلاهبرداران براي سرقت اطلاعات بانکی و برداشت از حساب شهروندان بوده است.
اين مقام انتظامي افزود: شهروندان توجه داشته باشند بسياری از اين صفحات به‌صورت آني براي اهداف مجرمانه بارگذاری شده و بعد از رسيدن به اهداف خود از دسترس خارج مي‌شوند.
رئيس پليس فتا گيلان در پايان با بيان اينکه شهروندان از کليک کردن بر روي پيامک‌هاي حاوي لينک پرهيز و از ارسال آن به ديگران خودداري کنند گفت: انتظار می رود کاربران با دقت و هوشياري بالا توصيه‌هاي پليس را سرلوحه فعاليت مجازي خود قرار دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای سايبر با کارشناسان مرکز فوريت‌ها سايبري پليس فتا به شماره 096380 تماس حاصل کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *