02:20 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • با صدور احکامی از سوی استاندار گیلان؛
    سرپرستان اداره کل امنیتی، دفتر امور شهری و مسئول ایثارگران استانداری منصوب شدند

با صدور احکامی از سوی استاندار گیلان؛
سرپرستان اداره کل امنیتی، دفتر امور شهری و مسئول ایثارگران استانداری منصوب شدند

کیمیای شمال – با صدور احکامی از سوی دکتر عباسی استاندار گیلان؛ سرپرست اداره کل امنیتی، انتظامی و اتباع؛ سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی و سرپرست پست مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری منصوب و طی مراسمی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ نماینده عالی دولت در گیلان عصر دیروز (یکشنبه) با صدور حکمی، حسین دشمیر را به‌عنوان سرپرست اداره کل امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری منصوب و از زحمات روح الله بخشی نژاد مدیرکل پیشین که به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان معرفی شده بود، قدردانی کرد.

دکتر عباسی همچنین با قدردانی از زحمات محمود قاسمی؛ در حکم دیگری خداداد قنبرزاده را در سمت سرپرستی دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری گیلان منصوب کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در این جلسه همچنین از زحمات محمدرضا حق بین، مشاور و مسئول پیگیری امور ایثارگران استانداری که به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان منصوب شده بود؛ قدردانی و صادق منعم لفمجانی را در سمت سرپرست پست مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری منصوب و معرفی کرد.

استاندار در این جلسه تکریم و معارفه که در جمع شورای معاونین استانداری گیلان صورت پذیرفت، تاکید کرد: باید مسئولان با خدمت صادقانه و تلاش جهادی، رضایت مردم که رضای خداوند بزرگ را در پی دارد را با تاسی از سیره ائمه اطهار(ع)، منش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه های راهبردی دولت مردمی و انقلابی با رویکردی در مسیر شهدا و بهره مندی از خانواده های معزز شاهد و ایثارگر را سرلوحه امور خود قرار دهند.

عباسی ضمن تبریک ایام ماه پرفضیلت رجب و بهره مندی از فیوضات ماه استجابت دعا، در عین حال با اشاره به نزدیک بودن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و نیز برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از مسئولان خواست تا بر مبنای جهاد تبیین، عملکرد دو ساله خدمات دولت آیت الله دکتر رئیسی و اقدامات انجام شده را با رویکرد امیدآفرینی که قطعا یاس دشمنان را در پی دارد به آحاد جامعه با بهره گیری از همکاری رسانه ها به خوبی بیان و ارائه کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *