00:34 - May 21, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کشف 76 گرم طلا و 15 ميليون پول از سارقی در رشت


کیمیای شمال – فرمانده انتظامى شهرستان رشت از دستگيری يک سارق سابقه‌دار با 3 فقره سرقت از منازل توسط ماموران کلانتری 14 خبر داد و گفت: از اين فرد 76 گرم طلا و 15 ميليون تومان وجه نقد سرقتی کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “محمود حافظي” با اعلام اينکه مهمترين اولويت برنامه‌هاي مجموعه انتظامي برای جلوگيری از وقوع جرايم بر مبناي همکاري و تعامل با مردم است، اظهارداشت: توجه به هشدارهای انتظامی در پيشگيري از بروز جرايم به ويژه سرقت بسيار موثر است.
وي در ادامه به وقوع سرقت طلا و پول نقد از منزل شهروندي در يکي از محله‌هاي شهر رشت و پيگيري موضوع توسط پليس اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتري 14 با بررسي‌های علمي و تخصصي و جمع‌آوری آثار به‌جا مانده در صحنه‌هاي جرم، هويت سارق تحت تعقيب اين پرونده‌‌ها را شناسایی كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رشت با بيان اينكه بلافاصله برنامه‌ريزي لازم براي دستگيري اين فرد صورت گرفت، اضافه كرد: سارق مورد نظر دستگير و 76 گرم طلا و 15 ميليون تومان وجه نقد سرقتي از وي کشف شد.
اين مقام انتظامی بيان‌داشت: سارق 52 ساله سابقه‌دار در تحقيقات پليس به سرقت از 3 باب منزل اعتراف کرد و با تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.
سرهنگ حافظي در پايان توجه به هشدارهاي انتظامي و تشديد حفاظت فيزيکي منازل را مهمترين راه پيشگيري از اين نوع سرقت عنوان كرد و با بيان اينكه عدم رعايت نکات حفاظتي مهمترين عامل سوء‌استفاده سارقان است، افزود: همكاری مردم با پليس براى تامين و ارتقاء امنيت بسيار اثر‌گذار خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *