02:32 - April 28, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

رئیس شورای شهر رشت خبر داد :
شهرداری رشت در آماده باش کامل

کیمیای شمال – رئیس شورای شهر رشت گفت: با توجه به شروع بارش برف ، تمامی مجموعه شهرداری رشت به منظور جلوگیری از بروز هر گونه بحران که منجر به اختلال در زندگی شهروندان شود، در آماده باش کامل است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه بر اساس اعلام هواشناسی پیش بینی بارش برف شده بود اظهار کرد: پیش تر از این تذکرات لازم به ستاد مقابله با بحران شهرداری رشت داده شد و با تمهیدات انجام شده توسط شهردار رشت امیدواریم هیچ گونه مشکلی برای شهروندان در صورت تداوم بارش برف رقم نخورد.

وی با بیان اینکه تجهیزات برف روب شهرداری رشت پیش تر رفع نقص شده اند افزود: تجهیزات برف روب شهرداری نیازمند نوسازی هستند و یقینا شورا به این مهم در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری رشت نگاه ویژه ای دارد.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تاکید به اینکه نیروهای خدمات رسان شهرداری رشت نیز آماده مقابله با بحران برف هستند گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت آماده دریافت پیام شهروندان پیرامون مشکلات سطح شهر در این ایام است و انتظار می رود شهروندان نیز همکاری های لازم را داشته باشند و امیدواریم با همراهی شهروندان و دیگر دستگاه ها مشکلاتی ایجاد نشود و بارش برف به خاطره ای خوب برای شهروندان تبدیل شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *