08:43 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت :
    زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه و ادای دین است

کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت :
زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه و ادای دین است

کیمیای شمال – رئیس شورای شهر رشت گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر وظیفه و ادای دین است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد:
دهه مبارک فجر ، در واقع نقطه اوج انقلاب ملتی است که در سایه رهنمودهای امام خمینی(ره) معادلات شرق و غرب را به هم زدند تا حاکمیت دینی و ارزش های اخلاقی در جامعه قدرت بگیرد و کشور عزیزمان به استقلال سیاسی و قدرت تصمیم گیری برای حفظ عزت و منافع ملت دست پیدا کند.
وی به هفدهم بهمن ماه مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اشاره کرد و‌گفت: سالروز شهادت این امام همام را تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم همه ما بتوانیم رهروان خوبی برای پیشوایان دین باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ۲۷ رجب سالروز مبعث پیامبر نور و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) افزود:
پیشاپیش این روز را به تمامی مسلمانان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم به حول الهی هر چه سریعتر با ظهور آخرین ذریه رسول خدا (ص) بر روی زمین و بلند شدن ندای ( اناالمهدی) مهدی فاطمه ، اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر جهان طنین انداز شود.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت به حضور پدر شهید گرانقدر امین اصغری در صحن امروز شورای رشت اشاره کرد و گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ، از پدر شهید گرانقدر امین اصغری دعوت شده است و یقینا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه ما و ادای دین است.
کارگرنیا با تبریک نوزدهم بهمن ماه روز نیروی هوایی تصریح کرد:
دلاور مردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، سالهاست که با غیرت و اقتدار از مرزهای هوایی ایران اسلامی دفاع می کنند و اجازه کوچکترین تعرضی را به دشمنان نمی دهند ، این روز را به تمامی غیور مردان نیروی هوایی تبریک عرض می کنیم و برای یکایک آنان سلامتی و توفیق روز افزون در انجام رسالت محوله را داریم.
لایحه در اختیار قرار دادن یکی از املاک شهرداری رشت به مدت زمان مشخص به خانه احزاب استان در جلسه شورا مطرح شد و با موافقت اعضای شورا به شهرداری رشت اجازه داده شد تا یک ملک در اختیار خانه احزاب قرار دهد .
اعضای شورا با لایحه شهرداری رشت مبنی بر ترک تشریفات در پروژه گذر خوراک رشت موافقت کردند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *