17:46 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • آیت الله فلاحتی در دیدار صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه استان:
    اصحاب رسانه با تحلیل منصفانه مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند

آیت الله فلاحتی در دیدار صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه استان:
اصحاب رسانه با تحلیل منصفانه مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند

اختصاصی / کیمیای شمال – نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تاکید کرد : اصحاب رسانه با سعه صدر، تبیین و تحلیل منصفانه و اندیشیدن به قدرت و اقتدار ملت ایران، مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند و امیدآفرین باشند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان پیش از ظهر سه شنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاری حرفه‌ای سخت و طاقت فرسا است و خبرنگاری یعنی داشتن تحمل بالا و باید به این قشر پر تلاش توجه ویژه ای شود.

وی با تاکید بر لزوم مطالبه گری خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: برخی افراد مطالبه گری و نقدهای خبرنگاران را بر نمی‌تابند و آستانه تحمل آنها پایین است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور حداکثری مردم در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: روز به روز انقلاب اسلامی و کشورمان قوی تر شده است و قدرت های معادله ساز جهانی عقب نشینی کرده اند.

وی با اشاره به رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف افزود: ما بعد از انقلاب اسلامی ریزش هایی داشته ایم اما تراز رویش‌های انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه جوانان بسیار سنگین‌تر از ریزش‌های آن است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف پرداخت و بیان کرد: دشمن هیچگاه رشد و سعادت و ارتقای ملت ایران را نمی خواهد اما امروز موشک های دور برد بالستیک ما  می تواند دورترین نقطه در اقیانوس اطلس که پایگاه های ایالت متحده است را هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: دشمنان چشم دیدن موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را ندارند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موازنه قدرت را در منطقه و جهان تغییر داده است، گفت: انقلاب اسلامی سر منشأ بیداری اسلامی در منطقه و جهان شد و امروزه جزو اولین قدرت‌های دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بخش خصوصی و تولیدکنندگان مایه امید هستند، تاکید کرد : تقویت تولید و اشتغال منجر به گشایش اقتصادی و معیشتی می‌شود و باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد .

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ایران رتبه نخست گازرسانی در دنیا را دارد، اضافه کرد: تبیین موفقیت‌های نظام در بخش خدمات رسانی باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دشمن علیه جمهوری اسلامی افزود: تحریم‌های دشمن ایران را به خوداتکایی و پیشرفت نزدیک تر کرد و جلوی وابستگی‌ها را گرفت و با همه اینها ایران ایستاد و حتی در صنعت هوا و فضا به پیشرفت های چشمگیری رسید.

امام جمعه رشت یادآور شد : انقلاب اسلامی، ایران را به قدرت اول منطقه و جهان تبدیل کرده و این برتری ناشی از روحیه اعتقادی و جهادی است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین محور کار خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار گیرد، گفت: توجه به جهاد تبیین در همه بخش‌ها نیاز ضروری جامعه امروز است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برخی فسادها و ناکارآمدی را نباید پای شاکله نظام و انقلاب نوشت، گفت: ممکن است مدیران ناکارآمد و فاسد هم در بدنه مدیریتی باشند اما نباید این افراد را با اصل و اساسی که موجب عزت و سربلندی شده در یک تراز قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه می خواهد ما را از داشته هایمان دور نگه دارد و بگوید ما عقب مانده ایم تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بسیار پیشرفت کرده است و با اقتدار ایستاده است اما دشمن نمی خواهد ما به سه مولفه اصلی که از اهداف انقلاب بود یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی توجه کنیم.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه فقط صنعت و تکنولوژی محض ماهیت اصلی ملت ها نیست تصریح کرد : آنچه ماهیت واقعی ملت هاست ایستادگی پای آرمان ها و قدرت معنوی و اخلاقی آنهاست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه عده‌ای به دنبال تحقیر انقلاب، نظام و ملت ایران هستند، گفت: جهاد تبیین این نیست که سیاهی ها و لکه ها را نبینیم بلکه در این عرصه باید همه جوانب زیبایی‌ها و پلشتی‌ها و نقاط امید آفرین دیده شود.

آیت الله فلاحتی با انتقاد از دخالت برخی نمایندگان مجلس در انتصابات بیان کرد: وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری و نظارت است و نباید در انتصابات دخالت کند.

وی به مساله پسماند نیز اشاره کرد و گفت : مساله پسماند و دو رودخانه و تالاب برای بنده حرف اول را میزند و از روز اول پیگیری کردم و خداروشکر مسئولان، دانشگاهیان و صدا و سیما به این مهم ورود کردند و ما نیز حمایت میکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان تاکید کرد : همه باید با هم باشیم و مردم را به انتخابات دعوت کنید و بنای ما باید حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد همانگونه که مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن گل کاشته اند.

خبرنگار : معصومه رفعتی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *