10:30 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت:
    جلوگیری از تضییع حقوق کارگران شهرداری رشت / اعضای شورا با خدمت صادقانه پاسخگوی اعتماد مردم باشند

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت:
جلوگیری از تضییع حقوق کارگران شهرداری رشت / اعضای شورا با خدمت صادقانه پاسخگوی اعتماد مردم باشند

کیمیای شمال – رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: از شهردار رشت انتظار داریم نسبت به پرداخت حق و حقوق کارگران خدوم شهرداری رشت دقت و توجه ویژه داشته باشد و اجازه ندهد حقی از این زحمتکشان بی ادعا ضایع شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت؛ محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با قدردانی از تلاش های خبرنگاران در راستای پوشش اخبار حوزه مدیریت شهری رشت اظهار کرد: رسانه ها پل ارتباطی امن ما بین مردم و مسئولین هستند.
وی به حضور محمد حسن عاقل منش عضو علی البدل شورای رشت در این جلسه شورا اشاره کرد و گفت: برای این همکار شورایی ام آرزوی موفقیت دارم.
رئیس شورای شهر رشت با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) نسبت به تشکیل شوراها تصریح کرد: تشکیل شوراها ابزاری برای تجلی حاکمیت مردم است و اعضای شورای ششم رشت از ابتدای فعالیت با پایبندی به سوگندی که یاد کردند تمام تلاش خود را برای توسعه و بالندگی رشت به کار گرفتند و خدا را شاکریم که در دیدارهایی که با شهروندان شریف در ساختمان شورا و یا در سطح محلات و مساجد رشت داریم شاهد رضایتمندی نسبی آنان نسبت به عملکرد شورا هستیم و این امر با اتحاد و همدلی شورا و انتخاب رحیم شوقی شهردار جوان و متعهد رشت محقق شد .
کارگرنیا به کمبودها و مشکلات حوزه مدیریت شهری رشت اشاره کرد و گفت: منتخبین مردم رشت در شورا نسبت به کاستی های موجود آگاهی دارند ، اما یقین داریم که با اتکا به خداوند منان و اتحاد و همدلی ما بین اعضای شورا و شهردار و همچنین حمایت های همیشگی شهروندان شریف رشت ، می توانیم تمامی کمبودها را برطرف کنیم و می توان گفت عملکرد شورای ششم رشت در مجموع مورد رضایت شهروندان است و ان شاا در انتهای دوره فعالیت شورا نیز وجدانی آسوده از بابت چهار سال خدمت صادقانه داشته باشیم و پاسخگوی اعتماد مردم شریف باشیم.
کارگرنیا با گرامی داشت دهم اردیبهشت ماه که به نام روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است بیان کرد: سالهاست که فرزندان این آب و خاک در راستای حفظ تمامیت ارضی این کشور سینه سپر کرده اند و اجازه کوچکترین تعرضی را نسبت به مرزهای ایران عزیزمان، به هیچ کشوری نداده اند و سالهاست که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به دنبال آن هستند که نسبت به آب و خاک این کشور دست درازی کنند و وقتی که می‌بینند فرزندان دلیر این آب و خاک اجازه چنین جسارتی را به آنان نمی دهند ، سعی می کنند با به کار بردن  الفاظ دروغین عقده گشایی نمایند و با به کار بردن عناوینی قصد دارند خلیج فارس که متعلق به ایران اسلامی است را به نام خود کنند که این نیز تا کنون برایشان حاصلی نداشته و خلیج فارس تا ابد خلیج همیشه فارس باقی خواهد ماند.
وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک پیشاپیش دوازدهم اردیبهشت مصادف با روز معلم افزود: رهبر معظم انقلاب درباره جایگاه شهید مطهری فرمودند: واقعاً[شهید مطهری] دارای ابعاد یک شخصیت زبدۀ برجسته بود که می توان ایشان را یکی از متفکرین و یکی از پرچم داران احیای تفکر اسلامی به شمار آورد و با گرامی داشت یاد و  خاطره این شهید گرانقدر ، روز معلم را به تمامی معلمین فرهیخته و پر تلاش شهر رشت ، بالاخص سید شمس شفیعی و محمد حسن عاقل منش دو همکار شورایی که در این کسوت فعالیت میکنند تبریک عرض می نمایم.
وی با قدردانی از اقدامات شهردار رشت طی یک سال اخیر افزود: یقینا شورا و شهردار رشت بدون اتحاد و همدلی نمی توانند مشکلات را برطرف کنند و خدا را شاکریم که این اتحاد و همدلی وجود دارد.
رئیس شورای شهر رشت با قرائت وصیت نامه یک شهید گرانقدر میهن بیان کرد: در شورای رشت یازده عضو شورا با سلایق مختلف در کنار همدیگر قرار گرفته اند و اگر اشتباهی توسط فردی صورت می گیرد ، نباید آن را به پای همه اعضای شورا نوشت و شاید یک فرد به شخصه ضعفی داشته باشد و نباید آن را به پای همه بنویسند و به گونه ای عمل شود که خدای ناکرده ما بین شورا و مردم فاصله ایجاد شود و ان شاا شورا نشینان نیز پاسخ  اعتماد مردم را به درستی بدهند .
کارگرنیا با اشاره به حضور محمد حسن عاقل منش عضو علی البدل شورا در جلسه امروز شورای رشت تصریح کرد: علیرضا تاج شهرستانی به مدت سه سال به عنوان منتخب مردم رشت در جلسات شورا حضور داشت و حالا بنا به مشکلاتی که در دستگاه قضا در دست بررسی است به مدت ۶ ماه حکم تعلیق وی صادر شده است و با توجه به این حکم شورا باید تا زمان اعلام حکم نهایی از حضور عضو علی البدل استفاده کند .
وی با قرائت نامه ای از سوی فرمانداری رشت با موضوع جانشینی محمد حسن عاقل منش به جای علیرضا تاج شهرستانی افزود: امروز عاقل منش برای حضور در جایگاه عضو شورا سوگند نامه خود را قرائت می کند.
رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه در هفته جهانی کار و کارگر به سر می بریم  تصریح کرد:
مردان و زنان شریفی که با تلاش شبانه روزی آنان چرخ های تولید و اقتصاد کشور می چرخد و شاید به جرات بتوان گفت با تمامی تلاش و کار طاقت فرسایی  که انجام می دهند دستمزدشان پاسخگوی بسیاری از نیازهایشان نیست و لازم می دانم هفته کارگر را به مجموعه کارگران خدوم و پرتلاش شهرداری رشت که در بخش های مختلف مشغول کار و تلاش شبانه روزی هستند تبریک عرض نمایم و از شهردار رشت انتظار داریم نسبت به پرداخت حق و حقوق کارگران خدوم شهرداری رشت دقت و توجه ویژه داشته باشند و اجازه ندهند حقی از این زحمتکشان بی ادعا ضایع شود.
رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه علیرضا تاج شهرستانی در چند کمیسیون شورا عضویت داشت بیان کرد: باید برای این کمیسیون ها نیز تعیین تکلیف شود و حضور در کمیسیون هایی که شهرستانی در آنها عضویت داشت  را باید مجددا به رای بگذارم .
کارگرنیا به ریاست علیرضا تاج شهرستانی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز شورا فقط عضویت عضو جدید به رای گذاشته  می شود و در نخستین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای رشت ،بابت انتخاب رئیس جدید کمیسیون،اعضای کمیسیون فرهنگی شورا رای گیری می کنند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *