18:57 - April 27, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

معرفی یکی از واحدهای صنعتی صومعه سرا به مراجع قضایی

کیمیای شمال – رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا گفت: در راستای پایش از صنایع و جلوگیری از آلودگی سه گانه (آب، هوا و خاک) و حفاظت از محیط زیست، از کشتارگاه پرندک خزر واقع در شیخ محله بازدید های متعددی در  ۱۵ روز گذشته انجام که پس از محرز شدن تخلف، واحد مربوطه به مرجع قضایی معرفی گردید.  

به گزارش روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، امین آقایی با اعلام این خبر گفت: براساس شرح وظایف سازمانی پایش از صنایع انجام می پذیرد و در خصوص آلودگی کشتارگاه پرندک خزر این پایش ها افزایش پیدا نمود که پس از بررسی های متعدد مشخص گردید بخشی از پسآب حاصل از کشتار بدون تصفیه همراه با پسآب تصفیه شده وارد رودخانه می گردد و پس از شناسایی لوله انتقال پسآب بدون تصفیه در زمان بازدید دستورات لازم صادر و مسیر انتقال مسدود شد.
آقایی تصریح کرد: ضمن سپاس از مردم به جهت حساسیت نسبت به حفظ محیط زیست و رصد صنایع آلوده کننده، همچنان پایش ها براساس شرح وظایف سازمانی انجام و بدون اغماض با صنایع آلوده کننده محیط زیست برخورد می گردد.
پرونده واحد کشتارگاه نیز  برابر ماده ۶۸۸ ق.م. اسلامی و  قانون حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب ها و آیین نامه مربوطه تکمیل و به همراه مستندات به مرجع قضایی ارسال شده است.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *