21:28 - May 21, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

افزايش ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری و تعويض پلاک

کیمیای شمال – رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان از افزايش ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری و تعويض پلاک خودرو خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛سرهنگ “امير طالبي” با اشاره به افزايش 2 ساعته فعاليت مراکز شماره‌گذاری، اظهارداشت: در راستای تسهيل در خدمات و افزايش رضايتمندي شهروندان در روزهاي پاياني سال تا 28 اسفند ماه فعاليت کليه مراکز شماره‌گذاري در سراسر استان با 2 ساعت افزايش از 7 صبح تا ساعت 16خواهد بود.
وي افزود: ارائه خدمات به متقاضيان در روزهاي پنجشنبه مشمول افزايش ساعت کاري نمي‌شود و مراکز تعويض پلاک در روزهاي پنجشنبه از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر فعاليت دارند.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان با بيان اينکه ارائه خدمات به متقاضيان تا آخرين نفري که در مراکز شماره‌گذاري حضور دارند انجام خواهد شد، تصريح کرد: در تمامي روزهاي هفته پس از اتمام ساعت کار نسبت به ارائه خدمات تا آخرين نفر مراجعه کننده برابر مقررات اقدام خواهد شد.
اين مقام انتظامي بيان‌داشت: امکان تمام مراحل شماره‌گذاري به استثناي بازديد و تاييد اصالت خودرو، فک و نصب پلاک به صورت غير حضوري فراهم بوده و شهروندان مي‌توانند تمام فرآيند‌هاي نقل و انتقال شامل نوبت دهي، پرداخت خلافي، احراز هويت و همچنين احراز محل سکونت را به صورت اينترنتي در سامانه پليس من انجام دهند.
سرهنگ طالبي در پايان به متقاضيان توصيه کرد: حتما راس ساعت رزرو شده به مرکزي که مشخص کرده‌اند براي دريافت خدمات مراجعه کنند و در خارج از نوبت در نظر گرفته شده و زودتر از زمان مقرر به مرکز مراجعه نداشته باشند که اين امر ازدحام جمعيت و کاهش بهره‌دهي ارائه خدمات را به دنبال خواهد داشت.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *