14:35 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

زمين‌گيری باند سارقان حرفه‌ای در رشت

کیمیای شمال – فرمانده انتظامي رشت از شناسایی و دستگيری اعضای باند 4 نفره سارقان و مالخران خودرو و قطعات آن در شهرستان رشت خبر داد و گفت: سارقان در تحقيقات پليس به 9 فقره سرقت اعتراف کرده و يک دستگاه سرقتی از اين افراد کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “محمود حافظی” با تاکيد بر ارتقاء سطح آگاهی و تشديد اقدامات پيشگيرانه، به ضرورت مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاري آن‌ها با پليس براي کاهش وقوع سرقت اشاره کرد و اظهارداشت: مقابله با سرقت و ناهنجاري‌هاي اجتماعي، عزم همگاني را مي‌طلبد.
وي در ادامه از وقوع چند فقره سرقت خودرو و محتويات داخل آن به شيوه و شگرد مشابه در سطح شهرستان رشت و پيگيري پليس در اين خصوص خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامي خشت مسجد پس از انجام تحقيقات ميداني و بررسي سرنخ‌هاي به دست آمده، دريافتند اين سرقت‌ها توسط 2 نفره انجام شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان رشت با اعلام اينکه پس از شناسايي هويت سارقان و تعقيب و مراقبت‌هاي انجام شده، اين افراد در حال انتقال خودرو پرايد سرقتي دستگير شدند، بيان‌داشت: سارقان 34 و 42 ساله سابقه‌‎دار در تحقيقات پليس به سرقت يک دستگاه خودرو پرايد و 8 فقره سرقت محتويات داخل خودرو و فروش وسايل سرقتی به 2 مالخر اعتراف کردند.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه مالخران 37 و 43 ساله نيز شناسايي و دستگير و تعدادي وسايل سرقتي از قبيل، کپسول گاز سي‌ان‌جي، کمک فنر، جک، آچار چرخ، رينگ و لاستيک از مخفيگاه اين افراد کشف شد، افزود: سارقان و مالخران دستگير شده اعضاي اين باند با تکميل پرونده براي سير مراحل قانونى در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ حافظي در پايان تصريح كرد: وقوع سرقت در جامعه موجب پايين آمدن احساس امنيت مي‌شود و مجموعه انتظامي براي تامين امنيت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هيچ تلاشی دريغ نمی كند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *