14:18 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

توصيه های پليس ضامن سلامتی رانندگان

کیمیای شمال – رئيس پليس راه استان : هرگونه رفتار مخاطره آميز از سوی رانندگان می تواند يک تهديد برای کاربران ترافيک باشد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “جاور صفاری” در تشريح اين خبر اظهار داشت: با توجه به ورود مسافران نوروزي به استان توصيه هاي لازم به منظور ارتقاء فرهنگ ترافيک و رعايت مقررات رانندگي به هموطنان و مسافران نوروزى ارائه می شود.

وي افزود: با رعايت سرعت مطمئنه و فاصله طولي مناسب، پرهيز از هر گونه عجله و شتاب بي مورد رانندگی كرده و وسايل نقليه خود را به تجهيزات ايمني مجهز نمايند.
رئيس پليس راه استان مهمترين علل وقوع تصادفات را عدم توانايي رانندگان در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه دانست و از رانندگان خواست از ترمز ناگهاني در سطح جاده خودداري كرده و با رعايت مقررات راهنمائي و رانندگي به هشدارهاي ماموران پليس راه مستقر در جاده‌هاي استان توجه كنند چرا كه توصيه‌هاي پليس ضامن سلامتي آنان خواهد بود.
اين مقام انتظامي خط قرمز پليس را تخلفات حادثه‌ساز به ويژه سبقت، سرعت غيرمجاز و انحراف به چپ و راست عنوان کرد و گفت: تجهيزات کنترلي و دوربين هاي هوشمند پليس در مقايسه با نوروز سال گذشته افزايش داشته اما رفتارهاي پرخطر رانندگان به طور جدي از سوي پليس رصد شده و با متخلفان برخورد مي شود.
سرهنگ صفاري تصريح كرد: هرگونه رفتارمخاطره آميز از سوي رانندگان و ساير کاربران ترافيکي مي تواند يک تهديد براي سلامت و ايمني کاربران ترافيکي و بستر ساز يک تصادف باشد.
رئيس پليس راه استان گيلان در پايان افزود: مأموران پليس راه همچون سال‌هاي گذشته با تمام توان و با اجراي طرح‌هاي مختلف انضباط ترافيکی و با بکارگيري از تمام ظرفيت‌هاي موجود از قبيل گشت‌هاي محسوس و نامحسوس در جهت ايجاد امنيت ترافيکي و تسهيل در عبور و مرور در خدمت ميهمانان نوروزي و گردشگران است.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *