20:13 - May 2, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بازدید مشترک از انبارهای مرکزی موادغذایی و رستوران های رشت

کیمیای شمال – در قالب طرح سلامت نوروزی سال ۱۴۰۳ و همزمان با ماه مبارک رمضان و روزهای نخستین تعطیلات نوروزی، از انبارهای مرکزی مواد غذایی و رستوران های رشت بازدید مشترک بهداشتی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وب دا) ؛  مهندس مهدی جواهرشناس_ مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه به همراه  مهندس علی رضا نجفی –  مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی معاونت غذا و دارو دانشگاه و کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان رشت از انبارهای مرکزی مواد غذایی و رستوران های دارای مجوز پذیرایی از مسافران در ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات عید نوروز این شهرستان به طور مشترک بازدید کردند.
در این بازدید که در قالب طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ انجام شد، بهداشت مواد غذایی، بهداشت فردی کارکنان در انبارها و رستوران های مذکور، بهداشت فضای فیزیکی و لوازم کار موجود در این اماکن مورد بازرسی قرار گرفت.
در بازدید مذکور ، طی هماهنگی به عمل آمده دو تن مواد غذایی مشکوک توقف و نمونه برداری برای انجام آزمایشات انجام شد و یک کارگاه غیربهداشتی تولید مواد غذایی هم غیرفعال شد.
لازم به ذکر است؛ طرح سلامت نوروزی با تشدید حضور و بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز شده و تا ۲۵ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *