06:48 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

نزاع و درگيری خيابانی منجر به قتل شد/ دستگيری قاتل در رشت

کیمیای شمال – رئيس پليس آگاهى استان با بيان اينکه نزاع و درگيری خياباني منجر به قتل جوان 22ساله شد گفت: قاتل 41 ساله در کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگير شد.

سرهنگ “عليرضا حدادی” در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری پليس در تشريح اين خبر اظهارداشت :در پي وقوع يک فقره قتل توسط راننده يکدستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد مورخه 11 ارديبهشت ماه سالجاری، دستگيري قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهي قرار گرفت.
وي با بيان اينکه با حضور کارآگاهان آگاهي در محل مشخص شد راننده يک دستگاه خودروي پرادو با زير گرفتن راننده 22 ساله خودروی پرايد از محل متواري شده است افزود: با تحقيقات همه جانبه راننده 41 ساله پرادو در کمتر از 12 ساعت شناسايي و پس از هماهنگي قضائي در رشت دستگير شد.
رئيس پليس آگاهي استان با اشاره به اينکه قاتل در اعترافات خود انگيزه خود از قتل را نزاع و درگيري خياباني اعلام کرد، گفت: متهم با تكميل پرونده براي سير مراحل قانونی به مرجع قضائي معرفی شد.
اين مقام انتظامي از آمادگي پليس براي برخورد با هرگونه ناامني در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طريق مرکز فوريت‌های 110 به پليس اطلاع دهند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *