21:24 - April 27, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

برملا شدن راز قتل پيرمرد لاهيجانی پس از 3 سال

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی شهرستان لاهيجان از برملا شدن راز پرونده مفقودی پيرمرد 83 ساله و اينکه اين فرد به قتل رسيده خبر داد و گفت: در اين خصوص 8 نفر دستگير شدند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “حميد محمدی نسب” در تشريح جزئيات اين خبر اظهار‌داشت: در تير ماه سال 1399 خانواده پيرمردي 83 ساله با مراجعه به پليس اعلام داشتند که اين فرد به دلايل نامشخصي مفقود شده که با اقدامات صورت گرفته در اين خصوص نشانه‌‌اي از اين مرد به دست نيامد.
وي در ادامه با اشاره به مشکوک شدن کارآگاهان پليس آگاهي به برخي جزئيات اين پرونده و با توجه به اينکه مفقودي فردي متمول بوده، احتمال هرگونه جرم و جنايتي در اين پرونده متصور شد، افزود: در روند رسيدگي به اين موضوع مشخص شد که يک قطعه زمين به ارزش 2 هزار ميليارد ريال در همان ايام از فرد مورد نظر به خانمي 25 ساله با کمک 2 مرد 43 و 44 ساله ديگر منتقل شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان با بيان اينکه پس از شناسايي اين افراد و اقدامات فني و تحقيقات انجام شده سرانجام متهمان پرده از راز يک جنايت برداشته و اعلام داشتند، پيرمرد را در سال 99 با هدف تصرف زمينش با خوراندن بيش از حد قرص‌هاي آرام‌بخش به قتل رساند‌ه‌اند.
اين مقام انتظامي در پايان با اعلام اينکه با اعتراف متهمان، 5 همدست ديگر آنان نيز دستگير و جسد متوفي نيز داخل حياط يک منزل ويلايي در شهرستان لنگرود کشف شد، تصريح کرد: افراد دستگير شده با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانونی در اختيار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *