09:56 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کلاهبرداری به بهانه تخفيفات عيد فطر

کیمیای شمال – رئيس پليس فتا استان از کلاهبرداري مجرمان به بهانه تخفيفات عيد فطر خبر داد.

سرهنگ “اميرحسين نقی مهر” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پليس با اشاره به اينکه مجرمان سايبري با سوء‌استفاده از تعطيلات پايان هفته و ايام عيد فطر با عناوين فريبنده و قراردادن لينک جعلي سعي در جلب اعتماد و کلاهبرداري شهروندان را دارند، اظهارداشت: تخفيفات عيدانه روشي براي کلاهبرداري از شهروندان است.
وي افزود: شهروندان از بازکردن لينک‌هاي ارسالي به صورت پيامکي يا در شبکه‌هاي اجتماعي و منابع نامعتبر که از سوي افراد ناشناس با مضامين طرح‌هاي ابلاغي از سوي دولت ارسال مي‌شود، خودداري و اخبار موثق را تنها از طريق سايت‌ها و رسانه‌هاي معتبر پيگيري کنند.
رئيس پليس فتا استان گيلان يادآور شد: هموطنان حتما توجه داشته باشند بسياري از اين سايت‌ها به‌صورت آني براي اهداف مجرمانه بارگذاري و بعد از رسيدن به اهداف مجرمانه خود از دسترس خارج مي‌شوند.
اين مقام انتظامي در پايان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرايم رايانه‌‌اي مي‌توانند با مراجعه حضوري به پليس فتا و يا از طريق سايت پليس فتا به آدرسwww.cyberpolice.gov.ir و شماره گيري 096380 مرکز امـداد و فوريت‌هاي سايبـري از مشاوره‌ و راهنمايي‌هاي کارشناسان اين پليس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام كنند

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *