18:33 - May 3, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

كشف 23 دستگاه وسيله نقليه سرقتی در گيلان

کیمیای شمال – فرمانده انتظامى استان از اجراي طرح عملياتی مبارزه با سارقان وسايل نقليه و کنترل پارکينگ‌ها در گيلان خبر داد و گفت: در مدت اجرای اين طرح 23 دستگاه وسيله نقليه سرقتي كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سردار “عزيزاله ملکي” با تاکيد بر اينکه مقابله با سرقت و ناهنجاري اجتماعی عزم همگانی را مي‌طلبد، به سوءاستفاده سارقان از سهل‌انگاری مالباختگان اشاره کرد و اظهارداشت: برخورد قاطع پليس با سارقان و ايجاد فضاي ناامن براي آن‌ها و از طرفي ارتقاء سطح آگاهي عمومي با تشديد اقدامات پيشگيرانه، موجب کاهش وقوع سرقت مي‌شود.
وي در ادامه از ابلاغ اجرای طرح عملياتي 3 روزه مبارزه با سارقان وسايل نقليه و کنترل پارکينگ‌ها در گيلان و پيگيري موضوع توسط پليس آگاهي استان و شهرستان‌هاي تابعه خبر داد و گفت: در مدت اجراي اين طرح با انجام اقدامات فني و عملياتي، 21 سارق و 5 مالخر شناسايي و دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان گيلان همچنين به كشف 5 دستگاه خودرو سواري پرايد و 18 دستگاه موتورسيكلت سرقتي اشاره کرد و بيان‌داشت: سارقان و مالخران با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
اين مقام ارشد انتظامي در پايان از مردم خواست براي پيشگيري از وقوع سرقت‌ ضمن توجه به هشدارها و توصيه‌هاي انتظامي در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را براي پيگيری از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *