19:21 - May 3, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • در آستانه هفته کارگر صورت پذیرفت:
    دیدار مدیر درمان و مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با فعالان تشکل های کارگری استان

در آستانه هفته کارگر صورت پذیرفت:
دیدار مدیر درمان و مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با فعالان تشکل های کارگری استان

کیمیای شمال – در آستانه هفته کارگر مدیر درمان و مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با فعالان تشکل های کارگری استان در محل خانه کارگر دیدار و در نشستی صمیمانه به تبادل نظر و گفتگو در زمینه دغدغه های این قشر زحمتکش و شریف پرداختند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان ، دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان و کیوان مرتضوی مدیرکل  تامین اجتماعی گیلان در آستانه هفته کار و کارگر با حضور در سالن اجتماعات خانه کارگر استان با فعالان تشکل های کارگری از شوراهای اسلامی کار، انجمن صنفی کارگران ساختمانی، انجمن پیشکسوتان و خانه کارگر دیدار نمودند.
در ابتدای این مراسم حسن ایزدی دبیر اجرایی خانه کارگر استان با بیان این نکته که بیش از نیمی ازجمعیت استان را کارگران، بیمه شدگان و بازنشستگان تشکیل می دهند و از آنجایی که در سالهای اخیر مشکلات اقتصادی برای این قشر زحمتکش ایجاد شده است، باید توجه بیشتری به مشکلات بیمه ای و ارتقا درمان آنان شود.

انتظار بر این است همه مسئولین نسبت به حل مسائل کارگران اقدامات عملی و ملموس انجام دهند.

ایزدی همچنین گزارشی از عملکرد خانه کارگر در یکسال گذشته و برنامه های هفته کارگر برای سالجاری را نیز تشریح نمود.

در ادامه این نشست دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه خدمت به کارگران و بازنشستگان را افتخاری برای خود میدانیم گفت: کارگران و بیمه شدگان شریف ترین و مظلومترین قشر جامعه هستند، همانطور که پیامبر اکرم (ص) دست کارگر را بوسید و فرمود این دستی است که آتش به آن نمی رسد. خدمت به این عزیزان را افتخار خود می دانیم و همواره بدنبال توسعه درمان و ارتقا کیفت خدمات قابل ارائه هستیم.

دکتر حسین ابراهیمی اظهار یکی از مهمترین دغدغه های کارگران مسئله سلامت و درمان است اظهارداشت: با پیگیری و تلاشهایی کارکنان و همراهی مسئولین  درصدد هستیم اتفاقات خوبی در سال جاری در سطح استان انجام شود تا بخشی از دغدغه های بیمه شدگان و این قشر زحمتکش را کاهش خواهد یافت که از جمله اقدامات آن میتوان اجرای طرحهای توسعه ای در این بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت، دریافت مجوز و کلنگ زنی جهت احداث مجتمع درمانگاهی این بیمارستان ، دریافت مجوز و کلنگ زنی احداث مجتمع درمانگاهی، اداری و رفاهی شهرستان لاهیجان، بازسازی درمانگاه منجیل و… اشاره نمود.

مدیر درمان تامین اجتماعی  گیلان با بیان اینکه با  ما نماینده درمان کارگران در استان هستیم باید تلاش کنیم و با اقدامات موثر نظیر احداث مراکز درمانی در شهرستانهای فاقد درمانگاه و موقعیتهای واجد شرایط و بهبود خدمت رسانی از طریق مراکز خرید خدمت بتوانیم  گامهای موثری در اعتلای درمان استان و کاهش دغدغه های کارگران و بیمه شدگان برداریم.

وی افزود: درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با 13 مرکز درمانی و 2 بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با 2347 موسسه درمانی بصورت غیر مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه مینماید.

همچنین این مدیریت با پرداخت کمک هزینه به بیماران صعب العلاج(شامل 107 بیماری) و پرداختی های غیر شمول بدنبال کاهش دغدغه های مالی بیماران است.
شایان ذکر است 5 لغایت 12 اردیبهشت ماه هفته کارگر و اول ماه می مصادف با 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر نامگذاری شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *