09:36 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت


کیمیای شمال – رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان از تصادف دلخراش يک دستگاه خودرو باری نيسان با موتورسيکلت در شهرستان صومعه‌‎سرا خبر داد و گفت: در اين حادثه راکب موتورسيکلت جان‌باخت.

به گزارش کیمیای شمال؛ سرهنگ “امير طالبي” در تشريح اين خبر اظهارداشت: عصر روز چهارشنبه 5 ارديبهشت در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسی 110 مبني بر وقوع تصادف شديد منجر به فوت يک نفر در شهرستان صومعه‌سرا، بلافاصله ماموران پليس راهنمایی و رانندگي به محل حادثه اعزام شدند.
وی در ادامه بيان اينکه با حضور پليس و تيم‌هاي امدادي در آدرس اعلامي و بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد راکب يک دستگاه موتورسيکلت به علت حرکات نمايشي (تک چرخ زدن) نقش بر زمين شده، افزود: يک دستگاه خودرو باري نيسان که پشت موتورسيکلت در حال حرکت بوده به قصد فرار از حادثه با جدول وسط بلوار برخورد و پس از واژگون شدن از قسمت بار بر روي راکب جوان افتاده است.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان بيان داشت: در اين حادثه شديد متاسفانه راکب موتورسيکلت که مردي 21 ساله و فاقد گواهينامه بوده به علت عدم استفاده از کلاه ايمني پس از انتقال به بيمارستان به علت شدت جراحات جان مي سپارد.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: کارشناسان علت تصادف را نقض ماده 209آيين‌نامه راهنمايي و رانندگي مبني بر ممنوعيت انجام هرگونه حرکات نمايشي از سوي راکب موتورسيکلت تشخيص دادند.
سرهنگ طالبي در پايان با تاکيد بر لزوم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، گفت: راکبان موتورسيکلت بايد هنگام رانندگي از حرکات نمايشي خودداري کرده و حتما از کلاه‌ايمني استفاده کنند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *