21:41 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • نشست بررسی اجرای پروژه فیبر نوری در مناطق روستایی شهرستان رشت

نشست بررسی اجرای پروژه فیبر نوری در مناطق روستایی شهرستان رشت

کیمیای شمال – جلسه بررسی وضعیت اجرای پروژه فیبر نوری در روستاهای تا ۵۰۰ خانوار و بالاتر شهرستان رشت با حضور مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان ، عاشوری فرماندار شهرستان رشت و سایر مدیران و دهیاران درسالن جلسات فرمانداری رشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، مهندس کیا عاشوری فرماندار رشت در نشست شناسایی و رفع مشکلات اجرای پروژه فیبر نوری در روستاهای شهرستان رشت که با حضور ابراهیم یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، یداله حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان و سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان در سالن جلسات فرمانداری رشت برگزار شد با اشاره به چالش های ارتباطی در این شهرستان گفت: قطعی های مکرر تلفن و اینترنت به دلیل سرقت های گاه بی گاه اتفاق می افتد.
عاشوری با اشاره به دست‌ درازی سارقان به زیرساخت های ارتباطی گیلان و رشت اضافه کرد: با توجه به ارزشمند بودن سیم های مسی در شبکه ارتباطی مورد توجه سارقان قرار می گیرد.
وی برخورداری از تلفن ثابت را جزو ملزومات خانوارها برشمرد و افزود: تلفن ثابت برخی روستاهای رشت به دلیل سرقت های مکرر قطع است.
وی با تاکید بر لزوم گسترش فیبر نوری در رشت افزود: برای جلوگیری از دست درازی سارقان نیاز است که فیبر نوری جایگزین کابل های مسی شود.
فرماندار رشت از راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این روستاها دارای بالای ۵۰۰ خانوار جمعیت هستند و با نصب فیبر نوری نیازهای های ارتباطی شان برطرف می شود.
مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران نیز در این نشست گفت: مخابرات شرکتی است که در همه جا حضور دارد و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به مشتریان هدف نهایی ما می باشد لذا باید نهایت تلاش خود را در زمینه جلب رضایت مشتری بکار گیریم و مشکلات موجود در این زمینه را حل کنیم.
مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان نیز در ابن نشست با بیان اینکه در بحث مخابرات ، الویت ما تلفن ثابت است گفت: بحمداله در استان با برنامه ریزی های انجام گرفته الویت ما استفاده از کافو نوری و فیبر نوری در شبکه مراکز. تلفن است و مخابرات منطقه گیلان آمادگی کامل برای اجرای پروژه فیبر نوری در روستاهای تا ۵۰۰ خانوار و بالاتر را با همکاری و مشارکت دهیاران و اعضای شورای روستاها دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *