21:31 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بازداشت مامور قلابی در سنگر

کیمیای شمال – فرمانده انتظامى شهرستان رشت از دستگيری فردی که تحت عنوان مامور يکی از ارگان‌های دولتی قصد اخاذی از مردم را داشت در بخش سنگر خبر داد.

به گزارش کیمیای شمال؛ سرهنگ “محمود حافظی” با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی كاركنان انتظامی برای پيشگيری از وقوع جرايم، اظهارداشت: يكي از موضوعاتي كه پليس همواره نسبت به آن تأكيد دارد، درخواست كارت شناسايي معتبر از افرادي است كه تحت عنوان مامور ارگان‌هاي دولتي به شهروندان مراجعه مي‌كنند.
وی در ادامه با بيان اينکه در پي گزارش مردمي مبني بر اينکه فردي تحت عنوان مامور يکي از ارگان‌هاي دولتي در بخش سنگر قصد اخاذي از اهالي و واحدهاي صنفي را دارد، پيگيري موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت، افزود: پس از بررسي‌هاي صورت گرفته و شناسايي فرد مورد نظر مشخص شد، متهم با غصب عنوان خود را ماموران يکي از ارگان‌هاي دولتي معرفي کرده است.
فرمانده انتظامي شهرستان رشت از دستگيري متهم داخل منزلش و کشف يک دستگاه بي‌سيم غيرمجاز خبر داد و بيان‌داشت: متهم 35 ساله با تشکيل پرونده در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.
اين مقام انتظامي در پايان ضمن قدرداني از همكاري مردم با پليس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادي كه خود را مامور ارگان‌هاي دولتي معرفي مي‌كنند، قبل از پاسخگويي نسبت به رويت كارت شناسايي اين افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *