18:52 - May 2, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

قدردانی استاندار از شرکت آگاهانه مردم گیلان در انتخابات

استاندار با قدردانی از شرکت آگاهانه مردم گیلان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم، این حضور را ثبت برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار کشور و نظام مردم‌سالار دینی ایران ذکر کرد.

به گزارش پایگاه  خبری کیمیای شمال ؛ دکتر ارسلان زارع بامداد امروز (شنبه) پس از بازدید شماری از شعبه‌های اخذ رأی شهر رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، به آغاز فرآیند رأی گیری از ساعت ۷ صبح روز جمعه با حضور عوامل، مجریان و ناظران برگزاری انتخابات در سراسر استان و استمرار شایسته این روند، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم کشور و استان‌مان، موجب ناکامی دشمنان و خنثی سازی توطئه‌های آنان شد، گفت: براساس آمارها و علیرغم وجود شرایط کرونایی، شاهد حضور خوب مردم وظیفه شناس و ولایتمدار گیلان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم بودیم.

استاندار ضمن قدردانی صمیمانه از گیلانیان عزیز، بزرگ، آگاه و فهیم، این حضور را ثبت برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان مردم عزتمند و نظام مردم سالار دینی ایران دانست.

استاندار گیلان از شعب اخذ رأی مستقر در میدان شهدای ذهاب، دبیرستان قدس گلسار و دبستان شاهد دخترانه نفیسه رشت بازدید و از نزدیک در جریان روند رأی‌گیری و شمارش آرا قرار گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *