19:30 - May 2, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • اپلیکیشن برق من دریچه ای نو در ارائه خدمات الکترونیک شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

اپلیکیشن برق من دریچه ای نو در ارائه خدمات الکترونیک شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

کیمیای شمال – مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: استفاده از سامانه برق من روشی مناسب و سریع جهت برخورداری هم استانی های عزیز از تمامی خدمات این شرکت می باشد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق، مهدی محمدجانی افزود: : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افتخار خدمت رسانی به بیش از یک و نیم میلیون مشترک برق را دارد ، لذا در راستای کاهش تردد بین شهری ،استفاده از این سامانه می تواند دریچه ای نو در ارائه خدمات نوین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به هم استانی های گرامی باشد.

محمدجانی تصریح کرد : سامانه برق من ، همانند شرکت توزیع کوچک  و به صورت آنلاین با  ارتباط دوسویه بین مردم  و این شرکت تمامی خدمات قابل ارائه را در خود جای داده است .

وی گفت :. پیش از راه اندازی این سامانه ،تنها بخشی از خدمات شرکت امکان ارائه به صورت غیرحضوری به هم استانی های عزیز را داشت که از طریق سایت شرکت ارائه می گردید.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیان داشت : با ایجاد این سامانه، تمامی خدمات این شرکت  به متقاضیان برق یا مشترکین شبکه، به صورت کاملا غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به امور برق، ارائه می گردد.

محمد جانی در این راستا تاکید کرد : متقاضیان  ومشترکین میتوانند در بخشهای خدمات مشترکین،شبکه و بهره برداری تمامی درخواستهای خود را در سامانه برق ایران به ثبت رسانده تا پس  از پردازش توسط همکاران شرکت و دریافت کد رهگیری گام به گام در جریان پیشرفت کار خود قرار بگیرند و در نهایت، خدمت مورد نیاز را دریافت کنند.

وی با بیان این موضوع که این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار هم استانی های ارجمند بوده و خدمات متنوع و گسترده ای را ارائه می دهد تصریح کرد : اطلاع از میزان بهای برق مصرفی ، اعلام سریع خاموشی ،انتخاب پله مصرف ، سوابق مصرف و پرداخت ، دریافت انشعاب برق ، تغییر نام انشعاب ، اطلاع از خاموشی های با برنامه و خدمات پس از فروش انشعاب ،گزارش رمز ارز غیرمجاز،درخواست رفع حریم ، راهکارای مصرف بهینه و خدمات متنوع دیگر امکاناتی است که با نصب این اپلیکیشن کاربردی در اختیار کاربران خواهد بود .

مهدی محمد جانی در انتها گفت: متقاضیان و مشترکین محترم  این شرکت می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به نشانی www.gilanpdc.ir و یا کافه بازار نسبت به دریافت این اپلیکیشن جامع و کاربردی  اقدام و با نصب آن بر روی گوشی های هوشمند خود از مزایا و خدمات متنوع آن بهره مند شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *