14:57 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

آسفالت ۵۰ کیلومتر از راههای شهرستان رشت در سال ۱۴۰۱

کیمیای شمال – فرماندار رشت با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای آسفالت و بهسازی راههای شهرستان، اظهار داشت: در طی سال جاری، ۵۰ کیلومتر از راه های شهرستان رشت آسفالت خواهند شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی در بازدید از مراحل اجرای آسفالت، روکش و بهسازی جاده های بخش های مرکزی، سنگر و خشکبیجار، اظهار داشت: در جریان سفر ریاست محترم جمهوری و بازدید مقام عالی وزارت کشور از برخی راه های شهرستان رشت، اعتبارات خوبی در زمینه بهسازی و آسفالت جاده شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرماندار رشت با اشاره به اختصاص یکصد میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای آسفالت، روکش و بهسازی ۵۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان رشت، اظهار داشت: تا پایان سال ۱۴۰۱ و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت، مجموعا ۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی روکش و برخی از راههای شوسه روستایی آسفالت خواهند گردید.

 نماینده عالی دولت در مرکز استان در بازدید از فاز دوم و در حال اجرای روکش جاده امین آباد به خشکبیجار، با بیان این مطلب که در پاسخ به مطالبات مردم شریف منطقه، به زودی اجرای فاز سوم این پروژه نیز آغاز خواهد گردید، خاطرنشان کرد: مسیر امین‌آباد به خشکبیجار به طول ۱۱ کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان در سه فاز اجرا و تا پایان خردادماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 امام پناهی با حضور در محل اجرای فاز دوم روکش محور رشت به سنگر، گفت: مرحله نخست این طرح با هزینه ۵ میلیارد تومان و به طول ۴ کیلومتر در سال گذشته اجرا و به بهره برداری رسیده و در حال حاضر مراحل روکش و بهسازی ۵ کیلومتر دیگر از این مسیر در فاز دوم و با هزینه ۵ میلیارد تومان در حال انجام می باشد که تا پایان خرداد ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 فرماندار رشت در بازدید از پروژه ترمیم، لکه گیری و روکش راه روستایی سلکسر به اسکده منتهی به دانشگاه آزاد در بخش مرکزی، گفت: با اتمام این پروژه که به طول ۱۳۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است، زمینه بهره مندی بیش از ۳۰ خانوار روستایی و همچنین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از مسیری امن و راحت فراهم خواهد گردید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *