10:25 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پلمب ۵ واحد صنفی رستوران و کافی شاپ متخلف در رشت

کیمیای شمال – رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: ۵ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و بی توجهی به ضوابط انتظامی در شهرستان رشت پلمب شد. 

سرهنگ ” علی حیدرخواه ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.
وی در ادامه گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف به ویژه رستوران‌‌ها، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی رستوران و کافی شاپ‌ها به صورت ویژه و مستمر در دستورکار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در یک هفته گذشته از ۳۱۷ واحد صنفی رستوران و کافی شاپ در شهرستان رشت بازدید به عمل آمد و به ۱۴۶ واحد صنفی تذکر داده شد افزود: در این راستا ضمن اخذ تعهد از ۸۸ واحد صنفی برای ۲۵ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۵ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.
سرهنگ حیدرخواه در پایان با اشاره به اینکه اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای برقراری امنیت مطلوب در جامعه است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *