08:36 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • فرهنگی
  • >
  • رونمایی از محتواهای هنری مرتبط با میرزا کوچک در خانه سردار جنگل رشت

رونمایی از محتواهای هنری مرتبط با میرزا کوچک در خانه سردار جنگل رشت

کیمیای شمال – دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان از برگزاری مراسم رونمایی از محتواهای هنری مرتبط با میرزا کوچک در خانه سردار جنگل رشت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛  حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت : آیین تشریح اقدامات جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان پیرامون پاسداشت شخصیت شهید میرزا کوچک جنگلی روز پنج شنبه ۲۸ مهر ماه ساعت ۳۰ : ۱۰ صبح در خانه تاریخی میرزاکوچک جنگلی واقع در استادسرا رشت برگزار می‌شود .

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان برگزاری پاسداشت مردمی میرزا کوچک جنگلی در سراسر شهرستان‌های استان را یکی از اقدامات این ستاد دانست و ادامه داد : از ویژگی‌های مهم و بارز نهضت شهید میرزا کوچک جنگلی ، مردمی بودن آن است از این رو درصدد هستیم تا ۱۷ پاسداشت مردمی با هدف تبیین ابعاد مختلف نهضت جنگل به همت مردم و مجموعه‌های مردمی در سراسر گیلان برگزار نماییم .

وی رویداد هنری « جنگل بارانی » را یکی دیگر از اقدامات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان در این راستا دانست و خاطر نشان کرد : این رویداد هنری به همت خانه فرهنگ و هنر انقلاب و با مشارکت گروه‌های هنری مردمی برگزار می‌گردد که در آن تولید محتوای هنری در قالب‌های موشن گرافیک ، فیلم کوتاه ، مستند ، پادکست ، نماهنگ و تولیدات تلویزیونی صورت می‌پذیرد .

پوریوسفی ضمن تشریح رخداد رسانه‌ای « سردار تا سردار » به عنوان یکی دیگر از اقدامات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در راستای پاسداشت شخصیت شهید میرزا کوچک جنگلی گفت : دومین دوره رخداد رسانه‌ای « سردار تا سردار » با هدف تولید محتوای خبری – رسانه‌ای و تبیین پیوند فرهنگی ، شخصیتی و عقیدتی موجود در سیره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید میرزاکوچک جنگلی با مشارکت عموم فعالان رسانه‌ای در بخش‌های یادداشت و سرمقاله ، گزارش تحلیلی ، گزارش خبری ، تیتر ، مصاحبه و عکس خبری برگزار می‌شود .

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه شهید میرزا کوچک جنگلی به دنبال تحقق حکومت ” مردم بر مردم ” قیام کرد ، افزود : در مراسم روز پنجشنبه از بسته محتوایی – هنری تهیه شده با موضوع شهید میرزاکوچک جنگلی نیز رونمایی می‌شود .

وی بیان داشت : قیام میرزا کوچک همان قیام انقلاب اسلامی است که مبتنی بر خواسته مردمی بود و پایه گذاری اش یکصد سال پیش توسط میرزا کوچک جنگلی گذاشته شد .

پوریوسفی اعتلای ایران ، اسلام و استقلال کشور را از اهداف قیام شهید میرزا کوچک جنگلی دانست و عنوان داشت : دشمن به دنبال تخریب مفاخر و شخصیت‌های اثرگذار ایران است و درصدد است تا نسل جوان را از شناخت این شخصیت‌ها باز دارد و وظیفه ما تلاش برای معرفی و تبیین سیره این شخصیت‌هاست .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *