10:09 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

غافلگیری سارق کابل برق حین سرقت در رشت

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری سارق سابقه‌دار کابل برق این شهرستان خبرداد. 

سرهنگ “محمود حافظی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.
وی در ادامه گفت: طی هفته‌های اخیر با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق به صورت سریالی در سطح شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت تصریح کرد: ماموران انتظامی خشت مسجد حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به فردی که در حال تخریب جعبه مخابرات و سیم کابل بود برخوردند که بلافاصله او را دستگیر و از وی یک عدد میله بلند آهنی و ۱۰ متر سیم برق و جعبه کابل مخابرات که کاملا تخریب شده بود را کشف کردند.
این مقام انتظامی از اعتراف سارق سابقه‌دار به ۶ فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان رشت خبر داد و بیان داشت: سارق ۴۰ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حافظی در پایان با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است خاطرنشان کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *