01:32 - May 9, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • اجتماعی
  • >
  • المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در قالب طرح مهتران برگزار می گردد

المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در قالب طرح مهتران برگزار می گردد

کیمیای شمال – اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان با صدور فراخوانی به منظور برگزاری مرحله مقدماتی ( استانی ) المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان از علاقمندان ورزشکار دعوت به ثبت نام نمود .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد با بیان اینکه تلاش برای افزایش نشاط و شادابی و تقویت قوای جسمی و روحی بازنشستگان و مستمری بگیران در کنار توجه به امور معیشتی و درمانی این قشر با اجرای برنامه های فرهنگی ، ورزشی و آموزشی از خط مشی های سازمان در سالهای اخیر بوده است افزود : انجام المپیادهای ورزشی برای بازنشستگان و مستمری بگیران در رشته های مناسب با شرایط سنی و جسمی این عزیزان در زمره این اقدامات قرار دارد .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی سالجاری نیز در هفت رشته ورزشی برای دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی دو استان یزد و فارس برگزار خواهد شد از علاقمندان دعوت نمود تا پایان آبان ماه از طریق کانون های بازنشستگان و شعب تامین اجتماعی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

علی حسین نژاد کلیه مستمری‌بگیران اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی با داشتن ۴۵ سال سن  به بالا برای خواهران و ۵۰ سال سن به بالا برای برادران را مجاز به شرکت در المپیاد ورزشی و فعالیت‌های مرتبط با ورزشهای همگانی برشمرد و اظهار داشت منظور از مستمری‌بگیران تمامی گروههای بازنشستگان، ازکارافتادگان‌کلی و همسران بازمانده می‌باشند.

وی رشته های ورزشی المپیاد امسال را شامل دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون برای خانمها و دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا، فوتبال دستی برای آقایان برشمرده و تاکید نمود تا متقاضیان در اسرع وقت ( تا ۳۰ آبان ماه ) نسبت به ثبت نام اقدام نمایند . 

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان خاطر نشان ساخت حسب برنامه ریزی صورت گرفته برپایی مرحله مقدماتی ( استانی ) مسابقات برای شناسایی ترکیب تیم اعزامی به المپیاد کشوری در دهه دوم آذرماه ( حدود ۱۱ لغایت ۲۰ آذر ) انجام خواهد شد .

علی حسین نژاد افزود : مرحله نهایی مسابقات ورزشی همکاران بازنشسته در نیمه دوم دیماه و بازنشستگان و مستمری بگیران کارگری در نیمه دوم بهمن ماه برگزار میگردد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *