08:23 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

۷۰ محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند

کیمیای شمال – رئیس پلیس آگاهی از شناسایی و دستگیری ۷۰ نفر از محکومان متواری در جریان اجرای طرح عملیاتی یکروزه این واحد در استان خبر داد و گفت : متهمان با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس به نقل از سرهنگ علیرضا حدادی؛ هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و کاهش جرایم در سطح جامعه است و مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می کند.

این مقام انتظامی با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در رودسر گیلان

همچنین در خبری دیگر از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور عنوان کرد: در اقدامات فنی و تحقیقات نامحسوس پلیس یک قاچاقچی مواد مخدر که در سطح استان فعالیت داشت شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: با پیگیری، تعقیب و مراقبت‌های انجام شده این فرد حین جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در شهر رودسر شناسایی و خودرو توقیف و ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از آن کشف شد.

وی افزود: قاچاقچی ۴۰ ساله به همراه همدست ۳۶ ساله‌اش دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان ادامه داد: سال‌ها است که مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده و موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را به‌همراه دارد و از سوی دیگر پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها بر اساس ۲ رکن امنیت و سلامت است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *