23:23 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

عاملان خاموشی در دام پلیس لاهیجان

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری ۲ سارق کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان پس از اعتراف به ۷ فقره سرقت روانه زندان شدند.
سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، پیشگیری از وقوع سرقت‌ و تقویت احساس آرامش و امنیت در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.
وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در مناطق روستایی شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به تحقیقات و اقدامات پلیسی صورت گرفته و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس در نقاط احتمالی سرقت، بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی لیالستان حین گشت‌زنی به یک دستگاه پیکان وانت پارک شده مشکوک و در بررسی دقیق در اطراف این خودرو ۲ نفر را در حال سرقت کابل برق مشاهده و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی از اعتراف سارقان به ۷ فقره سرقت کابل برق خبر داد و تصریح کرد: سارقان ۳۹ و ۴۸ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *