19:15 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

اصحاب رسانه جهادگران امید و خدمت در عصر جهاد تبیین هستند

کیمیای شمال – حجت الاسلام احسان الله محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در نشست تخصصی جهاد تبیین و تبلیغ با اصحاب رسانه گیلان با گرامیداشت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان پیغامبران حقیقت با تاسی از واقعه عظیم عاشورا و الگو پذیری از بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب (س) که با تبیین و تبلیغ، حقیقت این حماسه بزرگ را برای جهانیان ماندگار کرد، به بیان قیقت در برابر جریان تحریف دشمن می پردازند.

وی با تاکید بر با تولیدات امید آفرینی درجامعه در مقابل سیاه‌نمایی های دشمن گفت: جهاد تبیین همان جهاد خدمت است و دشمن در جنگ شناختی با روایت دروغ، سیاه نمایی میکند تا اهداف شوم خود را در پیش بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اهمیت نقش خبرنگاران در عصر جهاد تبلیغ و تبیین گفت: امید به آینده یعنی انتظار لذا دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی در تلاش است امید به آینده یعنی انتظار و تقابل با دشمن که از فرهنگ عاشورا آموختیم را از ما بگیرد.

محمدی بااشاره به نقش معنویت در سعادت انسان گفت: اهالی رسانه با قلم فرسایی در حوزه جهاد خدمت، جهاد امید و جهاد تبیین قلم برداشته و به عنوان افسران پیش رو در جنگ نرم در این عرصه تلاش کنند تا در عصر جنگ شناختی و ادراکی نیز نقشه های شوم دشمن نقش بر آب شود.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛  پوستر رویداد جام «رسانه امید» در رشت با حضور حجت الاسلام احسان الله محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در حضور اصحاب رسانه، مدیران و اعضای شورای کانون های بسیج رسانه استان گیلان رو نمایی شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *