11:21 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در آئین تجلیل از اصحاب رسانه خبر داد :
    حداقل ۱۰۰ روستا در گیلان تا پایان سال آینده گازدار خواهند شد

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در آئین تجلیل از اصحاب رسانه خبر داد :
حداقل ۱۰۰ روستا در گیلان تا پایان سال آینده گازدار خواهند شد

اختصاصی / کیمیای شمال – مدیرعامل شرکت گاز گیلان تاکید کرد : تمام تلاش شرکت گاز گیلان رساندن نعمت گاز به روستاهای بالای ۲۰ خانوار با قابلیت گازرسانی است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛  عیسی جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز گیلان صبح امروز در آئین تجلیل از اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت : از زحمات شما خبرنگاران و اصحاب رسانه که زمستان گذشته بسیار همراه و همگام ما در اطلاع رسانی به مردم بودید تقدیر و تشکر می کنم.

جمال نیکویی در ادامه گفت : زمستان سال گذشته بسیار سخت و بی سابقه بود ، اما همراهی شما باعث شد علی رغم سخت گیری به برخی صنایع ، گاز مشترکین خانگی همیشه تداوم داشته باشد و همین جا از همراهی اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرده و امیدواریم با اطلاع رسانی به مردم این روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه ایران جزو کشورهایی است که بزرگترین ذخایر گاز را دارد افزود : مصرف انرژی در کشور ما بسیار بالاست و باید تلاش کنیم مصرف را مدیریت کنیم .

وی از گازرسانی به ۱۵ روستای گیلان در هفته دولت امسال خبر داد و  افزود : ۲۹۰۵ روستا در گیلان شناسایی شده و از ۲۱۲۱ روستا به ۲۱۳۶ روستای گازدار می رسیم و درصد برخورداری ما از ۹۶٫۸درصد به ۹۷٫۱ درصد در هفته دولت امسال خواهد بود و حداقل ۱۰۰ روستا در گیلان تا پایان سال آینده گازدار خواهند شد.

جمال نیکویی عنوان کرد : شرکت گاز در صدد است تا با رساندن گاز به مناطق کم‌برخوردار، محرومیت را از چهره روستاها بزداید و سال گذشته ۱۵۲روستای گیلان در شهرستانهای رودسر ، لاهیجان، رودبار، تالش ، آستارا و سیاهکل که نسبت به شهرستانهای دیگر استان کمی عقب بودند از نعمت گاز برخوردار شدند و درصد برخورداری روستایی ما به ۹۸ درصد خواهد رسید .

وی در پایان تاکید کرد : تمام تلاش شرکت گاز گیلان رساندن نعمت گاز به روستاهای بالای ۲۰ خانوار با قابلیت گازرسانی است.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران و به صورت ویژه خانواده زنده یاد اسدی، تجلیل و تکریم شد.

تهیه و تنظیم : معصومه رفعتی خراط

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *