13:39 - May 9, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

رودبار ایستگاه آخر محموله قاچاق


کیمیای شمال – فرمانده انتظامی رودبار گفت: در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری سمند در این شهرستان، ۷۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق کشف شد.
سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور قلمداد کرد و اظهار داشت: پلیس در برخورد فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
وی در ادامه گفت: ماموران یگان امداد رودبار حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری سمند تاکسی که از مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۷۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و اذعان داشت: در این رابطه متهم ۵۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه محموله قاچاق به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد افزود: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ روشن‌قلب در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *