21:29 - May 4, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

ملوان به مصاف پرسپولیس می‌رود

کیمیای شمال – مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: این تیم در یک بازی دوستانه روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه به مصاف تیم پرسپولیس می‌رود.

آرش فهمیده روز دوشنبه در گفت و گو اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی یک اردوی تدارکاتی در تهران برپا خواهد کرد و طی این اردو ۲ بازی دوستانه نیز با ۲ تیم لیگ برتری انجام خواهد داد.

وی افزود: اردوی تدارکاتی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از فردا ( سه‌شنبه) به مدت سه روز در تهران برپا می‌شود که روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه یک بازی دوستانه و تدارکاتی با تیم پرسپولیس برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه در روز پایانی اردوی تدارکاتی ملوان در تهران، این تیم در دومین و آخرین بازی دوستانه خود به مصاف تیم فوتبال شمس آذر قزوین خواهد رفت.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص آخرین وضعیت جذب بازیکنان جدید این تیم بیان کرد: علی رمضانی بازیکن فصل گذشته پیکان تهران به ملوان پیوست و مترصد دریافت کارت بازی این بازیکن برای ملوان هستیم.

انجام بازی ملوان و پیکان در انزلی

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی به برگزاری بازی ملوان و پیکان در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بازی تیم‌های فوتبال ملوان و پیکان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی برگزار می شود.

فهمیده اضافه کرد: تیم فوتبال ملوان چهارشنبه هفته آینده ۲۹ شهریورماه در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر کشور میزبان پیکان تهران است که با وجود مرمت چمن ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی، شایعاتی در خصوص تغییر محل برگزاری این دیدار شده بود.

وی در خاتمه گفت: اما با تلاش همه مسئولان این ورزشگاه آماده برگزاری رقابت‌ها خواهد شد و بازی تیم‌های ملوان و پیکان تهران در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی برگزار می‌شود؛ امیدواریم که ملوان در این بازی خانگی بتواند نتیجه دلخواه را کسب و دل هواداران خود را شاد کند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا پایان هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور با یک پیروزی ، یک تساوی و ۲ شکست و با کسب چهار امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *