17:54 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • برگزاری ۴۲ پنل علمی و چهار کارگاه در کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران

برگزاری ۴۲ پنل علمی و چهار کارگاه در کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران

کیمیای شمال – کنگره میان دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران صبح امروز چهارشنبه 26 مهر 1402 با حضور دکتر محمدرضا ظفرقندی رئیس انجمن جراحان عروق کشور ،دکتر حسین همتی دبیر علمی کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران و دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تالار مرکزی رشت گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ دکتر حسین همتی ،دبیر علمی کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران صبح امروز در آیین آغازین این کنگره در تالار مرکزی شهر رشت با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: میزبان بزرگترین همایش و نشست جراحان عروق کشور هستیم و امسال توانستیم دوباره گرمای وجود جمعی اساتید را حس کنیم .

دکتر حسین همتی در ادامه افزود : آموزش و نشست‌های انجمن جراحان عروق ایران طی مدت کرونا به صورت مجازی دنبال شد، اما هیچگاه حس واقعی با هم بودن و روح جمعی احساس متقابل در انجمن، منتقل نمی‌شد به همین دلیل باید قدر این همایش ها و نشست ها را بهتر بدانیم.

وی به برنامه‌های علمی کنگره اشاره کرد و افزود: در این دو روز در خدمت اساتید بزرگواری هستیم و یکی از نقاط قوت ما در این کنگره، حضور اعضای هیئت علمی و پرستاری در بخش ها و عرصه های مختلف به منظور تقویت تفاهم همکاری است و ادامه این برنامه های مشترک بسیار مفید خواهد بود.
دبیر علمی کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران با اشاره به برنامه‌ریزی ۴۲ پنل علمی در این کنگره، گفت: در کنار این پنل‌ها، چهار کارگاه علمی نیز برنامه‌ریزی شده است.

دکتر همتی با اشاره به تدوین و انتشار مجله انجمن جراحان عروق ایران در گیلان، افزود : از سال ۱۳۹۹ این مجله راه‌اندازی شده و از سال ۱۴۰۰ اولین نسخه آن  منتشر شده است.

 وی در ادامه یادآور شد:  از سال ۱۴۰۰، مجله انجمن عروق در ایندکس های معتبر دنیا منتشر شده است.

دبیر علمی کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران گفت: تاکنون سه نسخه از مجله انجمن جراحان عروق منتشر شده و پیگیر دریافت امتیاز علمی برای پژوهشگران آن هم هستیم.

لازم به ذکر است کنگره میان دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران 26 و 27 مهرماه 1402 در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

تهیه و تنظیم : معصومه رفعتی خراط

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *