00:04 - May 2, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

« حاج قاسم سلیمانی؛ محور مقاومت و اسطوره صلابت بود»


کیمیای شمال – مدیرکل صمت گیلان در پیامی فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان در پیامی فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت فرمانده رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت؛ که متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِى إِلَى‏ رَبِّکَ رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً فَادْخُلِى فِى عِبَادِى وَادْخُلِى جَنَّتِى‏»

“سردار شهید قاسم سلیمانی” قهرمان و دلاور مردی بود که همواره قلبش برای مظلومان سراسر دنیا می تپید و شهادت تنها آرزویش بود، او نمونه ی برجسته ای از مکتب امام خمینی (ره) و از تربیت شدگان اسلام بود.

حاج قاسم سلیمانی؛ محور مقاومت و اسطوره صلابت بود. سرداری بی بدیل و بی ادعای ولایت که از طرف مردم این سرزمین به قهرمان ملیِ ایران تبدیل شد.
بی تردید راهی که او و همرزمان شهیدش در مبارزه با مستکبران جهان و حمایت از مظلومان در پی‌ گرفتند ادامه خواهد داشت و شهادت او، زنده بودن انقلاب در کشور ما را به رخ همه‌ی دنیا کشید.

اینک چهار سال از آن جنایت بزرگ گذشته و دل های عاشقان سردار سلیمانی همچنان بی قرار و محزون است.
یقینا درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید والامقام، مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد.
اینجانب چهارمین سالگرد شهادت افتخار آمیز سردار سرافراز لشکر اسلام و میهن، سردار دل‌ها، امیر قهرمان و بی‌همتا و فرمانده قلب ها را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب، خانواده معظم شهدا، همرزمان و دلدادگان او در سراسر جهان اسلام به ویژه جامعه بزرگ صمت گیلان و کشور تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه احدیت منان مسئلت دارم که همه ما را در این مسیر مکتب سلیمانی که برگرفته از تعالیم ناب محمدی(ص) هست، استوار و پایدار حفظ نماید.

تیمور پورحیدری -مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *