17:01 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

اقدامات پيشگيرانه در ايام تعطيلات نوروز ١٤٠٣

کیمیای شمال – مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان از اقدامات پیشگیرانه به صورت پایش شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ حمزه عشوری ضمن تبریک فرارسیدن بهار قرآن و ماه پرخیر و برکت رمضان و تقارن آن با عید نوروز و بهار طبیعت گفت : با توجه به در پيش بودن تعطيلات ايام نوروز و حضور گردشگران در عرصه هاي طبيعي ،بويژه مناطق تحت مديريت سازمان و نيز فرصت طلبي متخلفين جهت انجام تخلفات شكار و صيد ، ساخت و ساز غیر مجاز و زمين خواري ٫ انجام گشت وكنترل مستمر ونظارت بر حضور گردشگران و ميهمانان نوروزي در مناطق تحت مديريت را در دستور کار یگان این اداره کل قرار دارد .
عشوری گفت : نيروهاي حاضر بخدمت نسبت به هر گونه تخريب و تصرف و تغيير كاربري در مناطق تحت مديريت سازمان با جديت وارد عمل شده ودر خصوص مناطق آزاد در كمترين زمان ممكن نسبت به انعكاس موضوع به مبادي ذيربط از جمله اداره منابع طبيعي و آبخيز داري ،نيروي انتظامي و مراجع قضايي حوزه استحفاظي اقدام می نمايند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان افزود : مردم میتوانند هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص شكار و صيد غير مجاز ،آتش سوزي و تخريب را از طریق شماره سامانه 1540 به اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان اطلاع رسانی نمایند .

عشوری همچنین در پایان اظهار داشت : تهيه بروشور هاي آموزشي در خصوص مناطق تحت مديريت استان و ارائه به گردشگران و ميهمانان نوروزي در مبادي ورودي و خروجي شهرها، توزيع كيسه هاي جمع آوري زباله در بين گردشگران و تعيين محلهاي جمع آوري زباله در مناطق تحت مديريت بويژه در روز طبيعت هم از اقدامات پیشگیرانه این اداره کل در ایام نوروز محسوب می شود .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *