17:09 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • حضرت آیت‌الله فلاحتی :
    انقلاب اسلامی چشم‌اندازهای هزاران ساله ایجاد کرده است

حضرت آیت‌الله فلاحتی :
انقلاب اسلامی چشم‌اندازهای هزاران ساله ایجاد کرده است

کیمیای شمال – نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه آگاهی، ایمان و اعتقاد مردم محقق شده، اظهار داشت: انقلاب اسلامی چشم‌اندازهای هزاران ساله ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، آیت‌الله رسول فلاحتی- نماینده ولی فقیه در گیلان، در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) با تبریک سالروز ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) و روز دختر و همچنین تسلیت نکوداشت سالگرد ارتحال امام راحل، اظهار کرد: حرکت‌های اصلاحی انبیای الهی به‌عنوان بعثت مطرح بوده و در طول تاریخ بشر، ماندگار و آسیب‌ناپذیر است.
وی به سایه انداختن ظلم ستمکاران در زندگی بشر اشاره کرد و افزود: نگاه توحیدی و موحدان در دنیای پرتلاطم معاصر این است که آینده بشر و جامعه انسانی مملو از نورانیت و برگرفته از کتاب خدا است.
نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه آینده بشر در دست‌پاکان و انسان‌های دارای نگاه دلسوزانه و توحیدی است، تصریح کرد: بعثت رمز موفق موجود در لایه‌های زندگی بشر بوده و ماندگار است.
آیت‌الله فلاحتی به ویژگی‌های بعثت انبیای الهی اشاره کرد و گفت: خداباوری نخستین رسالت انبیای الهی محسوب می‌شود و هدف نهایی انبیا نگرش توحیدی انسان‌ها بوده است.
وی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی جوامع بشری دومین ویژگی بعثت انبیای الهی است، بیان کرد: رمز ماندگاری بعثت انبیای الهی بصیرت بخشی به بشریت بوده و در این راستا انقلاب اسلامی به آگاهی جامعه می‌پردازد و از مردم می خواهد در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حضور آگاهانه داشته باشند.
نماینده ولی‌فقیه در گیلان، انقلاب اسلامی را بعثت توأمان با نهضت دانست و خاطرنشان کرد: بعثت از مردم می‌خواهد بنده خدا شوند و تمام عرصه‌هایی که مطرح می‌کند در راستای بندگی خدا است.
آیت‌الله فلاحتی به فعالیت دو هزار سایت علیه مکتب شیعه در کشور انگلیس اشاره کرد و یادآور شد: افول انقلاب‌های عربی به دلیل فاقد بودن ویژگی توحیدی، آگاهی و کرامت انسانی بود.
وی با تأکید بر ماندگاری انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی به‌سرعت در حال پیشرفت است و فتوحات بسیاری دارد.
امام‌جمعه رشت، انقلاب اسلامی را شکست‌ناپذیر خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه آگاهی، ایمان و اعتقاد مردم محقق شد و چشم‌اندازهای هزاران ساله را ایجاد کرده و بر این اساس، مسیر اهل‌بیت علیه‌السلام و انقلاب اسلامی است که موجب سعادت دختران و پسران جامعه اسلامی می‌شود.
آیت‌الله فلاحتی در پایان با تاکید بر حضور آگاهانه مردم در تمامی عرصه ها، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) ملتی موحد تربیت کرد که به‌سوی آرمان‌های معنوی حرکت می‌کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *